اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

گفت‌وشنود| بچه آدم!

گفت: روزنامه زنجیره‌ای اعتماد با چاپ عکس ترامپ در صفحه اول خود از نتیجه کمیته تحقیق کنگره آمریکا علیه ترامپ و هوادارانش استقبال کرده و آن را «‌عقوبت شورش علیه انتخابات» دانسته است.

 به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، روزنامه کیهان در ستون گفت‌وشنود یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ نوشت:

گفت: روزنامه زنجیره‌ای اعتماد با چاپ عکس ترامپ در صفحه اول خود از نتیجه کمیته تحقیق کنگره آمریکا علیه ترامپ و هوادارانش استقبال کرده و آن را «‌عقوبت شورش علیه انتخابات» دانسته است.

گفتم: کار ترامپ و هوادارانش در مقایسه با خیانت سران فتنه آمریکایی-‌اسرائیلی ۸۸ فقط مشتی از خروار است. روزنامه اعتماد درباره مجازات سران فتنه و مدعیان اصلاحات و روزنامه‌های زنجیره‌ای که تمام‌قد از خیانت سران فتنه حمایت می‌کردند چه نظری دارد؟!

گفت: چه عرض کنم؟! به این نکات که می‌رسند، سکوت می‌کنند!

گفتم: با این حساب موسوی و خاتمی که هم ادعای تقلب کردند و هم ۸ ماه کشور را به آشوب کشیدند و هم خون بی‌گناهان را به زمین ریختند و هم آشکارا از آمریکا و اسرائیل دستور می‌گرفتند و هم خواستار تحریم‌های فلج‌کننده علیه ایران شده بودند و‌... مفسد فی‌الارض هستند و حامیان آنها نیز به اعتراف ضمنی روزنامه اعتماد باید به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شوند.

گفت: ولی فعلاً که آزادانه می‌گردند و از آشوب‌های اخیر و قاتلان مردم حمایت هم می‌کنند! تازه خیانت‌های خود را اقدامات انسانی هم جا می‌زنند!

گفتم: به یارو گفتند؛ مثل بچه آدم باش! گفت؛ فقط ‌هابیل که بچه آدم نبود، قابیل قاتل هم بچه آدم بود!

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول